loading...

سایفر بلاگ

سلام به خوانندگان عزیز امروز می خوام درباره کریپتوکارنسی یا ارزهای دیجیتال صحبت کنم. چند سال پیش که اسم بیت کوین برای اولین بار سر زبون ها افتاد کسی فکرش رو نمی کرد که امروز اینقدر با ارزش بشه!!(البت

پریسا امانت بازدید : 34 جمعه 12 شهریور 1400 نظرات (0)

سلام به خوانندگان عزیز امروز می خوام درباره کریپتوکارنسی یا ارزهای دیجیتال صحبت کنم.

چند سال پیش که اسم بیت کوین برای اولین بار سر زبون ها افتاد کسی فکرش رو نمی کرد که امروز اینقدر با ارزش بشه!!(البته شاید سازنده اش می دونست؟!)

خوب بهتره اول اسم رمزارز رو یاد بگیریم که میشه کریپتوکارنسی---> کریپتو یعنی رمز یا کد و کارنسی یعنی اعتبار یا پول و ارز پس بیت کوین خودش کریبتوکارنسیه اگه می خواهید سرچ کنید ننویسید بیت کوین های دیگه چیه؟ کدام بیت کوین گرون تره؟ برای سرج بنویسید رمزارز یا با ارزش ترین کریتوکارنسی.

اوکی؟

خب پس این حل شد.👍

همه می دونن سرمایه گزاری توی دلار چقدر سود داره . بیشتر مردم اینو وقتی فهمیدن که دلار به بیست تومن رسید و یهو همه چی گرون شد.

برای سود بردن از دلار و سرمایه گذاری باید وارد بازار های مالی بشیم. اولین چیزی که به ذهنمون می رسه بورسه!

من خودم علاقه زیادی به بورس و سرمایه گذاری توی اون دارم ولی دردسر اون یکم زیاده.من زیاد چیزی نمی دونم ولی فکر کنم باید حضوری بری و اوراق سهام داری بخری. از اون جایی که مرکز بورس یا هر پایگاه بورس دیگه از خونه ی ما دوره قید این کار رو زدم. پس چی کار کنم؟؟؟؟

کریپتوکارنسی جواب تونه. شما می تونید توش هم سرمایه گذاری کنید هم ترید(خرید و فروش)

فرق این دوتا توی اینه که ترید برای اینه که پول رو چنج یا تبدیل کنید ولی سرمایه گذاری یعنی مقدار زیادی امرز ترز بخرید و اون هارو انبار کنید یعنی هلد کنید یا نگه دارید تا قیمتش بالا بره و سود کنید. با یه نگاه می شه فهمید سرمایه گذاری توی رمز ارزها همون بورس خودمه ولی بهتر و راحت تر و بی دردسر تر.

من قبلا فکر می کردم تنها راه سود توی کریپتوکارنسی استخراج یا ماینینگ اون رمزارز هستش چون بینش کوتاهی داشتم و چیزی نمی دونستم ولی شما می تونید خیلی راحت با هر مبلغی توی کریپتوکارنسی سرمایه گذاری کنید.

یه نکته هم بگم برای اونایی که بلد نیستن چی کار کنن...

اول از همه چند تا آموزش از تحلیل بورس و تحلیل تکنیکال و... درباره بورس و بازار ارز مطالعه کنید .

بعد توی صرافی ایرانی ثبت نام کنید فقط تتر بخرید.

تتر چیه تتر یه نوع رمز ارزه که پشتوانه دلاری داره نوسان زیادی نداره یعنی زیاد بالا پایین نمیشه .هیچوقت از صرافی ایرانی بیت کوین یا کریپتوکارنسی با ارزشی خرید و فروش نکنید چون احتمال کلاه برداری زیاده و ممکنه که صرافی ها هک بشن.

خوب بعدش برید توی صرافی خارجی تتر ها رو به بیت کوین و هر کریپتوکارنسی با ارزشی که می خواید ترید با چنج کنید .

معرفی صرافی ایرانی و خارجی و سایت های بدست اوردن بیت کوین در پست های بعد..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تلاش من اینه که این سایت ارشیوی از مهم ترین و با ارزش ترین مطالب و اموزش ها باشه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 435
  • بازدید سال : 1,272
  • بازدید کلی : 3,074
  • کدهای اختصاصی