loading...

سایفر بلاگ

ماوراء

پریسا امانت بازدید : 26 دوشنبه 16 آبان 1401 نظرات (0)

انواع قدرت های ماورا الطبیعه

دنیای ماورا و قدرت های اون برای خیلی از افراد جذاب هست و دست یافتن به قدرت ماورایی میتونه تو زندگی افراد بسیار تاثیرگذار باشه. این تاثیرگذاری همچون شمشیر دو لب میتونه در جهت منفی یا مثبت باشه. البته در مسیر رشد و تکامل روحی واقعا کلمه منفی معنا نداره و همه برای پیشرفت معنوی ما هستند و فقط باید ازشون درس گرفت و در جهت مثبت تر استفاده کرد.

تو این پست قصد داریم که کمی در مورد انواع قدرت های ماورا الطبیعه و اینکه کلا به چه انواعی در انسانها و طبیعت دیده میشند صحبت کنیم.

برخی از این قدرتهای جادویی به صورت اکتسابی و برخی به صورت ذاتی در انسان دیده میشن و بیشتر اونها با ممارست و تمرین قابل پرورش هستند چون ذاتا انسان موجودی هست که قدرتهای زیادی رو به صورت نهفته در خودش داره و فقط باید مجال شکوفایی و پرورش رو پیدا کنه.

قدرت ماورا الطبیعه اول: خواندن حافظه

کسی که صاحب این قدرت جادویی باشه میتونه حافظه افراد رو و اینکه چه اتفاقاتی در گذشته برای اونها رخ بده رو بخونه. اونها میتونن گذشته افراد رو به راحتی متوجه بشن و این کمی با خواندن فکر که در لحظه حال رخ میده فرق داره. معمولا دایره جنایی پلیس تعدادی از این افراد رو برای اینکه پی ببرند در حادثه قتل چه اتفاقی افتاده بوده استخدام میکنند. برخی از شفاگران هم ممکنه این توانایی رو داشته باشن و با کندوکاو خاطرات منفی افراد، نقطه ضعفشون رو پیدا کنند و به شفاشون کمک کنند.

گاهی فرد میتونه خاطرات یک فرد متعلق به چند نسل قبل رو به دست بیاره و به اشتباه فکر کنه که روح اون فرد در طی تناسخ به بدن فعلیش اومده ولی چنین نیست و فقط خاطره اون فرد رو به دست آورده.

قدرت ماورا الطبیعه دوم: دید از راه دور

تو این حالت شخص میتونه پدیده هایی که کیلومترها از اون فاصله دارند رو توسط چشم سوم خودش مشاهده کنه و نه تنها به صورت تصویر اونها رو دریافت کنه بلکه حرکات اونها رو هم ببینه. تعدادی از این افراد در بین نظامیان آمریکا به جاسوسی مشغول هستن ولی خیلی آمار قابل قبول صحیحی رو ارائه نکردن. دید از راه دور از مواردی هست که خیلی به صورت علمی و جدی داره روش تحقیق میشه و نسبت به چیزهایی مثل پرواز روح، پذیرفته تر هست.

قدرت ماورا الطبیعه سوم: دید اشعه ایکس

شخصی که دارای این قدرت ماورایی هست میتونه مثل اشعه ایکس، پشت دیوارها و اجسام جامد غیرشفاف رو ببینه. حتی تعدادی از اونها از این مهارت خودشون برای دیدن اعماق زمین و یافتن دفینه استفاده میکنند. استادی در این نوع قدرت خیلی سخته و کسانی که چنین توانایی رو دارند واقعا نادر هستند. البته معمولا زندگی سختی دارند و ممکنه همونطور که از پشت دیوار میتونن چیزها رو مشاهده کنن گاهی وسایل پشت اجسام شفاف مثل لیوان برای اونها غیرقابل دید بشه و برعکس.

قدرت ماورا الطبیعه چهارم: تله کینزی

تله کینزی به هنر حرکت دادن اجسام بدون دخالت فیزیکی هست و معمولا توسط ذهن صورت میگیره. کسانی که این کار رو میکنند از مکانیسم انرژی و روان به خوبی سردرمیارن و نه تنها میتونن اون رو در بدنشون کنترل کنن بلکه به اجسام دیگه هم القا کنن. متاسفانه نمونه ها و فیلمهای جعلی تله کینزی در اینترنت زیاد هست و معمولا حقه های اونها هم آشکار هست. برای مثال شخص در حال فیلم گرفتن، یک جسمی رو روی زمین پرت میکنه. بعد فیلم رو وارون میکنه و طوری نشون میده که اون جسم داره از زمین به دستش میاد. یا مثلا آهنربا زیر میز میذارن و با آهنربا اجسام رو تکان میدن و میگن خودشون با نیروی ذهن و چاکرای دستان اون رو حرکت دادن. این افراد معمولا از قشر نوجوانان عزیز بوده و قصد تفریح و سرگرمی رو دارن. تله کینزی هنر پیچیده ای هست که برخی حتی تمام عمرشون رو صرف یادگیریش میکنن و ممکنه موفق بشن یا نشن.

قدرت ماورا الطبیعه پنجم: پیش گویی

همونطور که از اسمش مشخص هست شخص میتونه با استفاده از داده های آکاشیک و یا با کمک گرفتن از موجوداتی که قابلیت دسترسی به اون اطلاعات رو دارن به پیش گویی و گفتن آینده بپردازه. بیشتر پیش گویی ها معمولا در عالم خواب صورت میگیره. جایی که روح از مادیات فارغ هست و میتونه در معرض اطلاعات جهانی قرار بگیره و یا به آکاشا سر بزنه. همچنین القای موجودات غیرارگانیک دیگه برای دادن اطلاعات در این حالت هم بالا هست. البته پیش گویی میتونه در بیداری هم رخ بده ولی میزانش کمتر هست و باز با مکانیسم مشابهی کار میکنه.

قدرت ماورا الطبیعه ششم: غیب بینی

غیب بینی معمولا وابسته به چاکرای چشم سوم هست و شخص با کمک اون میتونه چیزهای غیرمادی که افراد از دیدن اونها عاجز هستند رو مشاهده کنه. مثل مشاهده نورهای اختری، جن، موجودات اختری دیگه، ابعاد دیگه جهان و … نوع ضعیف ترش محدود به هاله بینی و مشاهده لکه های نور کوچک هست.

قدرت ماورا الطبیعه هفتم: غیب شنوایی

کسی که دارای این قدرت جادویی هست میتونه اصوات مربوط به موجودات دیگه و جهان های دیگه رو بشنوه. انگار که واقعا در جهان فیزیکی، صدایی رو شنیده. قدرت غیب شنوایی به چاکرای پنجم کالبد اختری و چاکرای زیل وابسته هست. همچنین شخص میتونه منشا صداهایی که کیلومترها از اون دور هستند رو تشخیص بده و اونها رو بشنوه.

قدرت ماورا الطبیعه هشتم: لامسه غیبی

لامسه غیبی حالتی هست که شخص به صورت مکانیکی و به صورت لامسه میتونه چیزهای غیرمادی و معنوی رو احساس کنه. برای مثال نوازش ارواح و یا لمس کردن جن ها رو روی بدنش حس کنه. حتی ممکنه اون حس به صورت گردش انرژی و یا عبور انرژی شدید یا خفیف در بخشی از بدنش باشه. برای اینکه شخص لامسه غیبی خودش رو تقویت کنه باید چاکراهای فرعی و اصلی خودش رو باز کنه تا بتونه انرژی های لطیف رو حس کنه.

قدرت ماورا الطبیعه نهم: تله پاتی و القای فکر

در حالت تله پاتی شخص میتونه اطلاعاتی رو به صورت ذهنی از ذهن فرد دیگه دریافت کنه و برعکس. القای فکر هم به حالتی گفته میشه که ما به صورت ذهنی به یک نفر دستور میدیم که فلان کار رو برای ما انجام بده. گاهی نفر دوم حتی خودش نمیدونه چرا اون کار رو انجام داده و منشا اون تصمیم برای شخص دیگه ای بوده. برای اینکه شخص بتونه تله پات خوبی باشه لازمه که چاکرای پنجم تا هفتم خودش رو به خوبی باز کرده باشه. القای فکر هم معمولا توسط چاکرای چشم سوم صورت میگیره. این چاکرا دستور دهنده هست و اگر به اندازه کافی فعال بشه میتونه روی خیلی از پدیده ها اثر بذاره و حتی فرمان خلق اون رو بده.

قدرت ماورا الطبیعه دهم: پرواز از سطح زمین

برخی از یوگی های هندی میتونن در اثر تمرکز و کنترل انرژی، کاری کنند که روی هوا معلق بمونن و یا حتی در هوا راه برن. متاسفانه یوگی ها یا مرتاض های تقلبی زیادی با استفاده از عصاهای مخصوص شعبده بازی این کارها رو در ملا عام انجام دادن و اعتماد افراد به این قدرت تا حد زیادی از دست رفته. همچنین فرضیاتی هست که میگه اگر یک شخص برای چند ساعت در هوا معلق باشه نمیتونه سر همون نقطه ای که چند ساعت پیش واقع شده بوده قرار بگیره چون زمین در حال چرخش هست و وقتی شخص در هوا باشه بنابراین مختصات زمینی که زیر پای اونه مدام تغییر میکنه. پس اگر مرتاضی رو دیدید که چندین ساعت در هوا در یک نقطه قرار گرفته میتونه شک برانگیز باشه.

قدرت ماورا الطبیعه یازدهم: کنترل عناصر

کسی که صاحب این قدرت جادویی هست که میتونه عناصری چون آب و آتش و هوا رو کنترل کنه و برای مثال آتش خلق کنه یا یخ رو تبدیل به آب کنه و برعکس و یا روی جریان باد کنترل داشته باشه.

انواع قدرتهای ماورایی دیگه مثل نامرئی شدن، طی الارض، پرواز روح، شفاگری و … که کمابیش برای مخاطبان آشنا هستند. قدرت دیگری هم به نام مدیوم بودن هست که شخص رابط بین زندگان و دنیای مردگان و یا کلا رابط بین انسان های این جهان و موجودات دیگه و یا انرژی دیگه هست و خودش انواع مختلفی داره. برخی از اونها در زیر شاخه غیب بینی و غیب شنوایی هستند و نوع دیگرشون مدیوم اکتوپلاسمی هست که میتونن از بدنشون ماده ای به نام اکتوپلاسم ترشح کنند تا مورد استفاده روح برای تجسد قرار بگیره.

برخی از انواع این قدرتها ممکنه منفی باشند برای مثال قابلیت گرفتن انرژی حیاتی افراد از طریق چاکراها و یا انتقال انرژی منفی به افراد و ….

در کل انسان موجود پیچیده ای هست که دارای توانایی های بیشماره. هر نوع عجایبی ممکنه از انسان دیده بشه ولی متاسفانه ادعای افراد دروغین و کذاب باعث شده که این پدیده های ماورایی نتونن به خوبی مورد بررسی مجامع علمی قرار بگیرن و یا فقط در حد تئوری های شبه علمی باقی بمونن. تنها افرادی که خودشون واقعا این نیروهای رو تجربه کرده باشن و یا از افراد معتمد دیده باشن میتونن به این مسائل ایمان کامل داشته باشن.

منبع : ردای سیاه، تمرین کننده و نشر دهنده علوم روحی و روانشناسی www.arnusha.ir

درباره ما
تلاش من اینه که این سایت ارشیوی از مهم ترین و با ارزش ترین مطالب و اموزش ها باشه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 119
  • بازدید ماه : 434
  • بازدید سال : 1,271
  • بازدید کلی : 3,073
  • کدهای اختصاصی